Właśnie pożegnaliśmy stary, 2010 rok. Dla nas był on zdecydowanie udany, wręcz przełomowy. Udało nam się nie tylko poczynić wiele inwestycji, ale również opracować i przyjąć strategię rozwoju firmy na kolejne kilka lat…
NOWE LOKALIZACJE
Dla nas i dla naszych klientów zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem było otwarcie dwóch nowych, wirtualnych biur – w Katowicach i Krakowie. Obydwa zlokalizowane w centrum – pierwsze w okolicach dworca PKP, drugie położone bezpośrednio obok Wawelu. O tym, że były to trafione inwestycje, świadczy fakt, że cieszą się one coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów. Dotychczas w ww. miastach usługi wirtualnego biura świadczyły raczej niewielkie, regionalne firmy. Skala naszej działalności stale się powiększa – wkrótce nasze wirtualne bura otwarte zostaną także w Łodzi i Trójmieście.
INWESTYCJE W STRUKTURĘ TELEINFORMATYCZNĄ
Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi klientów. Chodzi o zapewnienie im takich rozwiązań, żeby mogli skupić się tylko i wyłącznie na prowadzeniu biznesu. Byłoby to niemożliwe, bez zaplecza informatycznego. Właśnie dlatego powiększyliśmy nasz zespół IT. Jego pierwszym „dzieckiem” jest całkowicie nowy panel internetowy – wirtualny sekretariat, obsługa telefoniczna, tłumaczenia i historia rozliczeń - to tylko jego podstawowe funkcjonalności. Już wkrótce zostanie także stworzony innowacyjny moduł wirtualnej księgowości oraz liczne usługi dodatkowe (hosting, tworzenie stron www). Panel wypróbować można pod adresem: http://panel.mbiuro.pl/nowe_konto lub http://panel.mbiuro.pl/ (login: demo, hasło: demo)
SZKOLENIA DLA KONSULTANTÓW
Nowe lokalizacje to także nowi pracownicy. Postawiliśmy sobie zadanie ujednolicenia standardów obsługi klienta w każdym z oddziałów. Dlatego wszyscy nasi konsultanci zostali przeszkoleni przez profesjonalnych trenerów. Tematyka szkoleń związana była głównie z obsługą klientów (bezpośrednia i telefoniczna) czy obowiązującym w biurze dress codem. Mamy już pierwsze opinie klientów nt. jakości naszej obsługi – ich pozytywne opinie utwierdziły nas w przekonaniu, że warto szkolić naszych pracowników, dlatego w 2011 roku szkolenia będą kontynuowane.
NEW MEDIA
W 2010 roku postanowiliśmy także poszukać nowych kanałów komunikacji z klientami. Tradycyjne metody – newslettery, biuletyny czy bezpośrednie kontakty – zostały więc wzbogacone o inne, bardziej nowoczesne. Stąd pomysł na firmowego bloga czy konta na najbardziej popularnych serwisach społecznościowych jak Facebook (http://www.facebook.com/pages/mbiuropl/115765635148573). Mamy nadzieję, że taka forma komunikacji bardzo się Państwu spodoba, tym bardziej, że dla naszych „fejsbukowych” przyjaciół czekają interesujące promocje i niespodzianki.
NA KONIEC CHCEMY ZŁOŻYĆ WSZYSTKIM NAJLEPSZE NOWOROCZNE ŻYCZENIA, WIERZĄĆ, ŻE NADCHODZĄCY ROK, BĘDZIE PRZEŁOMOWY I POMYŚLNY NIE TYLKO W ŻYCIU PRYWATNYM, ALE I ZAWODOWYM!!!
Zespół mBiuro
Pierwszą polską firmą na rynku oferującą w/w usługi jest mBiuro.pl. Źródło: Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro#cite_note-2
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńOd pewnego czasu korzystam z usług Unifinance z Warszawy, która oprócz wynajmu wirtualnego biura oferuje też sprzedaż spółek. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to podaję adres: http://unifinance.com.pl/index.php/sprzedaz-gotowych-spolek/. Myślę, że warto nawiązać współpracę z takimi profesjonalistami z branży.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWirtualne biuro ma sens dla małych firm lub dla firm mających współpracowników/oddziały w wielu miastach. Gównie chodzi o wygodę przy np. umawianiu przez lokalnych konsultantów spotkań. Również taka "dzielona" obsługa biurowa wystarcza do większości zadań. To akurat były główne argumenty dlaczego zdecydowałem się dla siebie na biuro we Wrocławiu (tutaj macie ceny https://dc.biz.pl/cennik/) i jestem zadowolony!
OdpowiedzUsuń